eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeTroszkę o CV i LMRe: [OT] Troszkę o CV i LM
  • Data: 2003-12-03 12:55:08
    Temat: Re: [OT] Troszkę o CV i LM
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 3 Dec 2003 13:01:39 -0000
    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:


    > Wiedziałem, że ktoś się do tego przyczepi.Nie napisałem, że teza
    > odnosi się do typowch produktów materialnych, nie oprogramowania.
    > Raczej trudno sprzedawać dobrą gatunkowo kiełbasę za 99
    > groszy/kg.Prawda?

    alez to wszystko zalezy od rynku i modelu biznesu.
    nie zawsze jest tak, ze to, co drogie musi byc najwyzszej jakosci a to
    co dobrej jakosci nie moze byc tanie.

    zwlaszcza w dzisiejszym swiecie, gdzie na cene koncowa produktu bardzo
    duzy wplyw maja rozne dziwne regulacje prawne, cla, kontyngenty i inne
    takie.


    > >gdybys mial racje to MS NIGDY nie wspomagalby kradziezy wlasnego
    > >oprogramowania.
    >
    > MS nigdy nie wspierało piractwa. Zaczeło z tym walczyć chwilę po

    czynnie to nie wiem, ale przez zaniechanie dzialan - tak.


    > >a tak sie dzialo. jak juz przytlaczajaca wiekszosc zaczela uzywac ich
    > >oprogramowania nielegalnie, to wtedy podniesli wielkie larum o
    > >piractwo. bo juzz MOGLI.
    >
    > To nie tak.O popularności oprogramowania MS zadecydował fakt jego
    > szybkiej lokalizacji oraz umiejętność wchodzenia na nowe rynki.
    > Typowym przykładem jest Ami Pro Lotusa. Bardzo popularny procesor
    > tekstu. Stracił użytkowników w Polsce nie dlatego, że MS pozwalał na
    > piractwo ale dlatego, że wersje zlokalizowane pojawiały się wiele
    > miesięcy po odpowiednich wersjach Worda.Podobnie sprawa ma się z

    zanim pojawil sie word na rynku byl obecny porownywalny - a wtedy lepszy
    (ze wzgledu na jakosc) edytor tekstu word perfect.
    i co.
    bardzo wielu ludzi w polsce przestawilo sie z word perfecta na worda bo
    MS wylansowal na niego mode!
    tak wlasnie! ich kampania reklamowa miala na celu stworzenie wrazenia,
    ze kto uzywa worda jest cool i nowoczesny.


    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun
    http://pierdol.ninka.net/~ninka/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1