PracaGrupypl.praca.dyskusjeGDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?Re: _OT_Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
  • Data: 2009-09-26 13:24:26
    Temat: Re: _OT_Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
    Od: darr <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Wrz, 10:00, "andreas" <a...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "darr" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:a25b4771-5ff4-44db-8e27-d2624268b295@
    j9g2000vbp.googlegroups.com...

    > Dlaczego byś nie brał?
    > Przypuszczam (ktoś potwierdzi?), że nie ma zbyt dużo chętnych do pracy w
    > niedzielę, więc ktoś, komu ten dzień pasuje byłby idealnym kandydatem.

    Wydaje mi się, że chętnych jest właśnie więcej, niż osób (firm)
    oferujących pracę w weekend czy tym bardziej tylko w niedzielę. Wiem
    natomiast (pamiętam) jak długo ja sam zapoznawałem się z branżą i
    asortymentem naszej firmy. Owszem, na dzień dzisiejszy wiem to i owo
    (choc przyszedłem kompletnie "zielony"), sporo części potrafię wydac
    wręcz z pamięci, bez szukania w katalogu. Fakt, znajomośc branży to
    podstawa. Zakładając jednak iż taki przyszły, potencjalny pracodawca
    dałby się nawet przekonac, że jego potencjalny pracownik rzeczywiście
    zna się na rzeczy, pozostaje jeszcze kwestia wewnętrznej organizacji
    pracy w firmie. Mam na myśli w szczególności sposób rozlokowania
    towarów w magazynie, oraz ich oznakowanie numerowe i kodowe.

    Piękna by to była sprawa, gdyby ktoś chciał zatrudnic kogoś (mnie czy
    kogokolwiek innego - nie ma to znaczenia w tym momencie) na względnie
    samodzielne stanowisko, na jeden dzień w tygodniu i do tego jeszcze
    dobrze zapłacił. Jest to jednak trochę nierealne, biorąc pod uwagę ile
    niedziel (tygodni) w tym wypadku zajęłoby takiemu nowemu pracownikowi,
    aby stał się on tak naprawdę, w stu procentach samodzielny. Dlatego
    właśnie pozostawiam taką ewntualnośc raczej w sferze marzeń niż
    realnych możliwości. Ktoś wcześniej wspomniał o potrzebie posiadania
    znajomości podczas szukania ciekawej i dobrze płatnej pracy
    weekendowej, i myślę że miał sporo racji. Byc może wówczas byłoby coś
    takiego możliwe (choc też niekoniecznie).

    Pozdrawiam,
    darr