PracaGrupypl.praca.dyskusjeGDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele? › Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele? [OT]
  • Data: 2009-09-26 18:08:27
    Temat: Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele? [OT]
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > Nie? Doprawdy?
    > A np. taki huj Smerf, który nazwał mnie Żydem (jako obelgą, ale może ja
    > jestem Żydem), a jednak są tacy co z nim gadają,

    To niech sobie z nim gadają :) Ja masochistą nie jestem.

    > choć ich lekceważy
    > pisząc im z karygodnymi ortami nie zawracając sobie tego co ma w miejscu
    > głowy użyciem słownika, to co?

    To tym bardziej ignoruję. Nie bez powodu wzięło się powiedzenie "nie
    karmić trolla". Trolle po pewnym czasie zdychają z głodu. Oczywiście,
    zdarzają się przypadki kliniczne, które czują przymus wewnętrzny bez
    karmienia. Ale to inna bajka - szufladka z napisem "współczucie".

    > Jeśli komuś dopierdalam, to jemu, nie jego krewnym.

    Dla takiego to nobilitacja. Cieszy się jak dziecko, że ktoś w ogóle go
    zauważył i odpisał. Nie ważne co odpiszesz - spłynie jak po kaczce.
    Komuś, kto jest nieskażony myślą żadne dopierdalanie już nie pomoże.
    Mi (zwykle) szkoda prądu, ale jestem wstanie zrozumieć również taką
    formę rozrywki.

    Problem w tym, że zbyt często Smerfa widzisz w innych użytkownikach, bez
    powodu.

    Pozdrawiam
    Piotr