PracaGrupypl.praca.dyskusjeGDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele? › Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele? [OT]
  • Data: 2009-09-26 16:26:38
    Temat: Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele? [OT]
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > Zdecydowana większość grupowiczów i tego nie potrafi.
    > A co innego można _merytorycznie_ i _obiektywnie_ watościowego napisać
    > niż podać przepis, przywołać wyrok sądu, zapodać jakieś źródło danych itp.?

    Można również merytorycznie dyskutować.

    > Do tego dochodzą typowe mechanizmy obronne. Krytykę nazywają atakiem lub
    > agresją (vide wiecznie atakowane radio z ryjem), satyrę i kpinę
    > wyśmiewaniem, dosadne acz zasadne określenia chamstwem itd.

    Każdy ma gdzie indziej postawioną granicę i nie ma w tym nic dziwnego.

    > Nie wiem jak ty, ale dla mnie pierwszą rzeczą na jaką zwracam uwagę
    > czytając czyjegoś posta jest sposób formułowania myśli, słownictwo,
    > adekwatność werbalnych użytych środków wyrazu do treści. To wiele mówi o
    > autorze.

    Właśnie. Inni też tak robią, więc nie dziw się, że tak jesteś odbierany.

    > Bez tego nie ma też mowy o merytorycznym przekazie. Ileż to
    > razy spotykamy się z osobami nie umiejącymi nawet sklecić pytania? Ileż
    > razy natykamy się na zwykłe niechlujstwo, niechciejstwo i pospolitą
    > głupotę?

    tylu idiotów." - Stanisław Lem

    > To są wg ciebie te stany pośrednie?

    Ja siebie zaliczam "do stanów pośrednich", a mimo tego i wbrew moim
    intencjom, nie potrafiłeś tego odczytać. Od razu wrzuciłeś mnie do
    szufladki oznaczonej "0".

    > A co powiesz na chamów walących po rodzinie adwersarza? Będziesz z takim
    > hujstwem wymieniał grzeczności?

    Nie. Ale też nie będę zawracał sobie tym głowy. Nie zasługują na
    odpisywanie.

    > Przemyśl to sobie i pozwól łaskawie, że będę oceniał innych wg mego
    > bezczelnego widzimisię. ;)

    Przemyśl to sobie i pozwól łaskawie, że inni będą Cię oceniać w/g
    swojego widzimisię.

    Pozdrawiam
    Piotr