PracaGrupypl.praca.dyskusjeGDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele? › Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele? [OT]
  • Data: 2009-09-26 18:11:44
    Temat: Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele? [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:d6212d2e-b767-455f-9640-76a90d3e0e08@m20g2000vb
    p.googlegroups.com darr
    <l...@p...onet.pl> pisze:

    > Pozwolę sobie zauważyc (skoro sam już nawiązałeś do mojej skromnej
    > osoby), że "głupcy" zareagowali dopiero po poniższej Twojej
    > wypowiedzi:
    > CYTUJĘ:
    > "A umiesz COKOLWIEK pożytecznego??
    > (zaciąganie kredytów i robienie dzieci się nie liczy)".
    I co? Przecież to czysta prawda.
    A że się komuś tam nie podoba...

    > Różnie można zinterpretowac Twoją ocenę sytuacji w pierwszej
    > odpowiedzi do mnie
    Nie odpowiadam za czyjeś interpretacje.

    > - ja przyjąłem do wiadomości objaśnienie (którego
    > później dokonałeś) iż jest ona obiektywna i dotyczy tematu szczególnie
    > dla Ciebie ważnego.
    No i dobrze.
    Tylko bez przesady.
    Mnie tam nie przeszkadza, że ktoś się bez sensu rozmnaża i zadłuża tylko
    niech potem nie stęka.

    > W drugiej jednak części Twojej wypowiedzi tak naprawdę nie wiadomo czy
    > Ty chwalisz (za dokonanie pożytecznych czynów), czy też krytykujesz.
    > Toż to jednak JAWNA prowokacja była...;-)
    Jak ktoś nie wie, nie rozumie - to trudno. Musi się ratować tezą o
    prowokacji.

    --
    Jotte