PracaGrupypl.praca.dyskusjeGDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele? › Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
  • Data: 2009-09-26 13:22:38
    Temat: Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:a733b9b4-b6ec-4664-b477-0a0e8fc71896@d21g2000vb
    m.googlegroups.com darr
    <l...@p...onet.pl> pisze:

    > Zjadłem słowo "nie", przepraszam. Miało byc "bynajmniej nie na tej
    > grupie". To z pośpiechu, lecz tłumaczyc się nie pownienem - mój błąd.
    I tak wyszłoby niezręczne ale - pojmuję.
    W związku z tym wycofuję się z określenia "niedouk".
    Używanie słowa "bynajmniej" w miejsce "przynajmniej" jest często spotykane
    wśród pewnej kategorii osób i jednocześnie wg mnie bardzo rażące.

    > Pan natomiast po raz kolejny usiłuje mnie (bezskutecznie) obrazic.
    > Wydaje mi się jednak, że zapewne Pan zaprzeczy (jak to Pan zwykle
    > robi). I ja również uważam, że nie jestem tego wart.
    Unikam jak mogę obrażania kogokolwiek choć czasem bardzo korci.

    --
    Jotte