PracaGrupypl.praca.dyskusjeGDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele? › Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
  • Data: 2009-09-26 15:00:53
    Temat: Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > PS. Nie martw sie o mnie, chłopie, martw się o siebie. Merytorycznie
    > warto gadać z tymi, którzy merytoryczność potrafią dostrzec i
    > skorzystać. A z hołotą... sam rozumiesz.

    Merytorycznie to czasem zdarza Ci się zacytować jakiś przepis.
    Z Twoimi opiniami i poglądami można się zgadzać lub nie.

    Masz bardzo uproszczony sposób myślenia, jak komputery. "1" - zgadza się
    (dobry, wykształcony człowiek, elita), "0" - nie zgadza się (zły, nieuk,
    hołota). Stany pośrednie lub inne warianty są przez Ciebie odrzucane na
    firewallu (niech sobie piszą co chcą, JA i tak mam rację), nie mają
    szansy dotrzeć do etapu przetwarzania (przemyślenia).

    Pozdrawiam
    Piotr