PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety walczcie o swoje pensje (?) › Re: Mój szef mi powiedział: "Kobiety zarabiają mniej".
    From: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mój szef mi powiedział: "Kobiety zarabiają mniej".
    Date: Fri, 11 Mar 2005 15:49:14 +0100

    Dnia Fri, 11 Mar 2005 15:38:30 +0100, T.Omasz <t...@f...pl>
    napisał:

    > Nie jest.

    Jest. Jesli wszyscy kradna to nie oznacza, ze ja tez musze byc zlodziejem.
    Postepowanie wiekszosci , mimo ze jest pewna norma , nie moze wplywac na
    ocene jego moralnosci.

    > Jeżeli - z jakichkolwiek powodów - np. kudłaci pracownicy są wyceniani
    > przez rynek niżej niż reszta, to byłbym idiotą, gdybym tego nie brał pod
    > uwagę - NIEZALEŻNIE od tego, co ja osobiście sądzę (etycznie lub
    > racjonalnie) o takiej wycenie.

    Nie przez rynek, a przez wiekszosc rynku. Sa firmy patrzace na wyniki a
    nie na plec itp pracownika.
    Zobacz jak w USA zmienilo sie podejscie do pracownikow i politykow
    homoseksualistow - juz nie traktuja ich jak innych czy gorszych, a
    oceniaja zawodowo. Ta udana przemiana jest zreszta przyczyna tworzenia
    przez feministki wspolnego frontu z homoseksualistami.

    > Analogicznie: mam składać zlecenie kupna akcji na giełdzie z ceną $10
    > wynikającą z mojej analizy wartości fundamentalnej czy też raczej brać
    > pod uwagę aktualny kurs rynkowy $8,75?

    Przyklad nieadekwatny. Raczej czy masz kupowac obraz Rembrandta, czy
    raczej zdecydowac sie na Picassa.