PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety walczcie o swoje pensje (?) › Re: Mój szef mi powiedział: "Kobiety zarabiają mniej".
  • Data: 2005-03-12 13:51:02
    Temat: Re: Mój szef mi powiedział: "Kobiety zarabiają mniej".
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:opsnhaiziiz2c1mg@blaster...

    > Chwileczkę, chwileczkę. Żywienie uprzedzeń nie jest - moim zdaniem -
    > niczym niemoralnym. To być może nie jest dyskusja na tę grupę, ale uważam,
    > że mam prawo do moich uprzedzeń (np. co do koloru opakowania proszku do
    > prania albo koloru paznokci sprzedawczyni) i manifestowania ich przez
    > decyzje dotyczące zawierania dobrowolnych umów.

    Myslisz uprzedzenia z gustami. To, co napisales, odnosi sie do gustow.
    Uprzedzenie to negatywne mniemanie o jakiejs grupie zdefiniowanej na
    podstawie cechy nie zaleznej od osobistych wyborow czlonkow tej grupy (plec,
    kolor skory, wiek, narodowosc itd.) i przenoszenie tego uprzedzenia i
    wynikajacego zen postepowania na kazdego pojedynczego czlonka grupy bez
    liczenia sie z faktem, ze mimo statystyk dotyczacych grupy moze on byc
    wyjatkiem.

    I.