PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety walczcie o swoje pensje (?) › Re: Mój szef mi powiedział: "Kobiety zarabiają mniej".
  • Data: 2005-03-12 11:34:20
    Temat: Re: Mój szef mi powiedział: "Kobiety zarabiają mniej".
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

    >I co ja miałam zrobić? Odwołać się do jakiegoś sądu? Boki zrywać ze śmiechu.

    obecnie jak sie podpisuje umowe o prace to sie taka klauzule tez
    czasem podpisuje ze zapoznalo sie z jakism tam artykulem kodeksu pracy
    mowiacym o dyskryminacji kobiet i mezczyzn..
    to prawo obowiazuje w obie strony.. wiec teoretycznie masz podstawe
    prawna ..

    szkoda tylko ze w polsce prawo pracy jest tak slabo egzekwowane.. :(
    no i ciezko moze byc ci udowodnic..

    CanoE
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)