PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety walczcie o swoje pensje (?) › Re: Mój szef mi powiedział: "Kobiety zarabiają mniej".
  • Data: 2005-03-11 14:58:01
    Temat: Re: Mój szef mi powiedział: "Kobiety zarabiają mniej".
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Mar 2005 15:49:14 +0100, Krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Jest. Jesli wszyscy kradna to nie oznacza, ze ja tez musze byc
    > zlodziejem.
    > Postepowanie wiekszosci , mimo ze jest pewna norma , nie moze wplywac na
    > ocene jego moralnosci.

    Chwileczkę, chwileczkę. Żywienie uprzedzeń nie jest - moim zdaniem -
    niczym niemoralnym. To być może nie jest dyskusja na tę grupę, ale uważam,
    że mam prawo do moich uprzedzeń (np. co do koloru opakowania proszku do
    prania albo koloru paznokci sprzedawczyni) i manifestowania ich przez
    decyzje dotyczące zawierania dobrowolnych umów.

    > Zobacz jak w USA zmienilo sie podejscie do pracownikow i politykow
    > homoseksualistow - juz nie traktuja ich jak innych czy gorszych, a
    > oceniaja zawodowo. Ta udana przemiana jest zreszta przyczyna tworzenia
    > przez feministki wspolnego frontu z homoseksualistami.

    Zacytuję Ci (z pamieci, niedokładnie słowo w słowo, ale sens przekazuję)
    Marcina Prokopa, nagabywanego przez Kube Wojewódzkiego w jego tokszole o
    to, czy wystepowanie w "Idolu" nie jest obciachem.

    "Żeby zrobić karierę, musze być popularny, więc po to występuję w Idolu.
    Skoro na gejowskie party chodzę, no to musze sobie radzić inaczej"

    > Przyklad nieadekwatny. Raczej czy masz kupowac obraz Rembrandta, czy
    > raczej zdecydowac sie na Picassa.

    A jednak adekwatny. "wykwalifikowany księgowy" to nie jest unikatowe
    dzieło sztuki.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)