PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety walczcie o swoje pensje (?) › Re: Mój szef mi powiedział: "Kobiety zarabiają mniej".
  • Data: 2005-03-11 14:38:30
    Temat: Re: Mój szef mi powiedział: "Kobiety zarabiają mniej".
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Mar 2005 15:32:21 +0100, Krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Jesli mialas mozliwosc zmienic prace (z tresci wynika, ze to zrobilas)
    > to w takich wypadkach jest to jedyne rozwiazanie. tacy ludzie (pisze o
    > argumentacji) sa niereformowalni. Obojetnie, czy chodzi om o argument
    > plci, czy nie wiem..pochodzenia, rasy, ukonczenia studiow dziennych badz
    > w wiekszym miescie - Argument "bo tacy zarabiaja mniej" jest bzdurny.

    Nie jest.
    Jeżeli - z jakichkolwiek powodów - np. kudłaci pracownicy są wyceniani
    przez rynek niżej niż reszta, to byłbym idiotą, gdybym tego nie brał pod
    uwagę - NIEZALEŻNIE od tego, co ja osobiście sądzę (etycznie lub
    racjonalnie) o takiej wycenie.

    Analogicznie: mam składać zlecenie kupna akcji na giełdzie z ceną $10
    wynikającą z mojej analizy wartości fundamentalnej czy też raczej brać pod
    uwagę aktualny kurs rynkowy $8,75?

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)