PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety walczcie o swoje pensje (?) › nie zmieniłam, mnie wyrzucili
  • Data: 2005-03-12 18:07:40
    Temat: nie zmieniłam, mnie wyrzucili
    Od: "xyz" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie tyle zmieniłam, ale powoli zaczęłam jej szukać, kilka miesięcy później
    wyrzucili mnie z pracy.
    Sama nie odważyła bym się wtedy na zwolnienie.
    Szukanie pracy dało mi dobre rozeznanie na rynku pracy.
    Pracę znalazłam. Przy zaledwie miesięcznym okresie wypowiedzenia nie miałam,
    ani 1 dnia przerwy. Wczoraj w jednej firmie &#8211; na następny dzień w innej.
    Nowa praca była ciężka, ale lepiej płatna, rozwojowa, i dała mi bardzo dużo
    satysfakcji.
    Niestety wiązała się z bardzo męczącym i uciążliwym dojazdem .