eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada › Re: Koszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Koszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada
    Date: Tue, 6 Feb 2007 09:41:36 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <eq9igf$bhu$1@inews.gazeta.pl>
    References: <kq3b2ecvqyau$.1t884zrjdvp1i.dlg@40tude.net>
    <eq1jp4$fm4$1@inews.gazeta.pl>
    <7gp8i2d2m5sc$.e5k09bpdths1.dlg@40tude.net>
    <eq1vef$mdn$1@inews.gazeta.pl> <eq221o$ptd$1@news.dialog.net.pl>
    <eq290i$60j$1@atlantis.news.tpi.pl> <eq77ku$636$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eq795t$b8t$1@opal.icpnet.pl> <l08e0j9rxh4r$.dlg@onet.pl>
    <eq7df8$e7n$1@opal.icpnet.pl> <eq7h12$dba$1@inews.gazeta.pl>
    <eq7id1$int$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 88-111-240-34.dynamic.dsl.as9105.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: base64
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1170754895 11838 88.111.240.34 (6 Feb 2007 09:41:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Feb 2007 09:41:35 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: gromax
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:201756
    [ ukryj nagłówki ]

    > Że powtórzę raz jeszcze: _wówczas_, w _moim_mieście_ były takie
    > uwarunkowania - było przeprowadzone jako takie rozpoznanie.
    tia... popytałeś się kolegów i koledzy swoich kolegów "czy popracowałbyś za 400 zł"
    :) juz ci wierzę

    >
    > I podejrzewam, że istnienie takich uwarunkowań jest jak najbardziej
    > powtarzalne - wystarczy niskie wykształcenie ludności regionu + _trwały_
    > brak perspektyw .

    chyba sie nie zrozumieliśmy. potarzalność to ma być w odbiorze przez klienta, ze ten
    będzie zawsze tak samo wysoko zadowolony, ze nie będzie wachnięć (bo teraz pracuje
    władzio, to my go zwolnimy jak jest kiepsko i jutro przyjmiemy zdzisia i wtedy bedzie
    super-extra). klient musi widzieć, ze firma chce byc dla niego. klient musi wiedzieć,
    ze jest na tyle dobrze obsługiwany że nie potrzebuje zmieniać firmy. I koło się
    zamyka. A jak to osiagnąć wewnętrznie? jedynie przez ciagły rozwój i inwestowanie w
    pracownika, jak najmniejsza rotacja personelu itd itp.
    To co ty napisałeś o powtarzalności, to dotyczy tylko i wyłącznie drobnego elementu
    pracowniczych kosztów płacowych. A cała reszta?
    albo mi się wydaje, albo masz bardzo niską wiedze nt. prowadzenia firmy. a na
    podstawie tego mozna wysnuwać wiele wniosków, niekoniecznie pozytywnych w twoim
    kierunku


    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1