PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada › Re: Koszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada
  • Data: 2007-02-25 13:20:53
    Temat: Re: Koszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale wlasciciel mial pomysl, kontakty i pieniadze na inwestycje i dzieki
    > temu firma istnieje
    Dodam, że wydaje się wielce mało prawdopodobne żeby wlaściciel nie miał wpływu na to
    co się dzieje w firmie.
    Fizycznie to moze się i nie pojawia (bo np. przez 99% czasu działa w zupełnie innej
    sferze) ale na 100% ma raportowany stan bieżący.
    Wiem, że zawsze mozna powiedzieć wszystko (banalne stwierdzenie, hehehe), np że nic
    nie musze robić i samo sie kręci itp. A ja twierdze, ze zawsze trzeba mieć ostre
    widzenie żeby nie zatracić kontaktu z rzeczywistością.
    Ot, taki przykład - ktoś sobie założył firmę handlującą towarem X. Znalazł
    dostawców, znalazł odbiorców i firma moze istnieć. zatrudnił pracowników, żeby
    wykonywali konkretne kroki i przy okazji starał się, zeby samemu nie musieć zajmowac
    się żadnym z elementów poza przyglądaniem się czy wszystko idzie prawidłowo. Raczej
    mało prawdopodobne, że pozwala zeby działo sie cos "przypadkowo" :)

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*