PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnić › Re: Jak się nie dać zwolnić
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Date: Tue, 3 Mar 2009 15:11:32 +0100

    W wiadomości news:slrngqn6ur.r9a.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > Oj no. To zajrzyj sobie do poprzednich Twoich postów. Cały czas się
    > wypowiadasz w takim tonie.
    Po prostu taki mam styl, czemu ci to przeszkadza i treść przesłania?

    > TTST.
    Rozwiń, bo jestem zmęczony i nie chce mi się domyślać.

    > Ja zadałem inne pytanie (niż wcześniej w wątku).
    > Widzę że poleganie na kontekście już zupełnie jest Ci obce, wolisz się
    > dopierdolić niemerytorycznie do fragmentu zdania i zarzucić brak
    > rozumienia tekstu.
    A jak sie można dop*******ć merytorycznie skoro nie wiadomo, o co ci chodzi?
    Pisz jaśniej, nie będzie nieporozumień.

    > Udzielasz się na pl.soc.prawo i nie wiesz że istnieje osoba prawna?
    OK, zrozumiałem to inaczej.

    > "pasożytowi" - znowu negatywne nastawienie.
    Darmozjady - określenie jakim obdarzyłeś pracowników broniących się przed
    utratą pracy, jest wyjątkowo pozytywne. Wręcz pieszczotliwe. Szczególnie
    biorąc pod uwagę, że to oni wypracowują zysk dla pracodawczyny.
    Mam ci zacząć wykazywać twoje negatywne nastawienie?

    > Jakie znowu teksty z CDA? O.o
    A nie miałeś czasem nicka Proteus?
    Jeśli pomyliłem coś, osoby, to przepraszam.

    Mnie się podobają... :)

    --
    Jotte