PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnić › Re: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-03 15:03:45
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrngqnllv.smu.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > Bo to pokazuje że z góry negatywnie jesteś nastawiony.
    Nie "nastawiony", tylko posiadający określoną opinię i ogląd kwestii.
    I nie z góry, tylko na podstawie doświadczeń własnych, cudzych, obserwacji
    itp.

    > Użyłem go wyłącznie w przypadku osób próbujących uniknąć zwolnienia
    > poprzez fałszywe chorobowe.
    Jakoś to z tej wypowiedzi nie wynika, ale niech ci będzie -
    usprawiedliwienie przyjęte.

    > Ty nawet sobie nie zdajesz tego trudu
    > żeby pracodawców podzielić, tylko z góry zakładasz u każdego złą
    > wolę.
    Doświadczenie, chłopie, doświadczenie się odzywa...

    > Jaki zysk wypracowuje pracownik na lewym chorobowym?
    Taki sam, jak na prawym.

    --
    Jotte