PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnić › Re: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-03 16:38:53
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > a nie uważasz że firma powinna swoje robić, a nie zajmowac sie ciągłą
    > rotacją? pomijam tu oczywiscie firmy podnajmujące pracowników

    No to właśnie jeśli okres wdrożenia nowego pracownika jest dostatecznie
    krótki, to firma może spokojnie robić swoje.

    Przecież do prawdziwych specjalistów się takiego podejścia nie stosuje.

    > a po drugie czym według ciebie jest eksploatowanie człowieka? dążenie do
    > niewykonalnych norm? i sprawdzanie w ten sposób gdzie umieszczać kolejne
    > "punkty" które każdy musi osiągać? czyli inaczej chcesz mieć fachowca
    > wysokiej klasy za przysłowiową miskę ryżu?

    A widziałeś jakiegoś fachowca, który by robił przy taśmie, albo na innym
    tego typu stanowisku?

    Ja tu mówię o ludziach, z których "ludzkim traktowaniem" i tak się nic
    więcej nie wyciągnie w żadnym kierunku - więc dlaczego takich nie dusić,
    ile wlezie?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com