PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnić › Re: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-03 07:25:31
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 2 Mar 2009 23:14:14 +0100, Jotte napisał(a):

    > Co jest warte "tłumaczenie" nie rozumiejącego?
    > Skąd wiesz czy fakt oszustwa zaistniał, jeśli nie masz dowodu?

    sam mowiles, ze nie mowimy o wyroku prawnym, tylko o czym innym. Wg ciebie
    dopoki zlodziej lub morderca ine zostana zlapani, to nimi nie sa? W swietle
    prawa nie. Ale to grupa nie o prawie

    > Wywołam u siebie objawy choroby (np. skok ciśnienia), udam się do lekarza i
    > otrzymam zwolnienie, które mi było potrzebne.
    > To zwolnienie mi się należało, przecież byłem chory.

    Tobie sie wydaje, ze ci sie nalezy. a to jest wyłudzenie

    > Palacze to oszuści?

    poniekad, do tego egoistyczne lajzy

    > To jedno, teraz drugie.
    > To ja wiem, że objawy wywołałem celowo i jak to zrobiłem. Ty tego nie wiesz.
    > Jeśli nazwiesz mnie oszustem i nie udowodnisz tego, to w swietle prawa
    > stajesz się oszczercą mogącym być pociągniętym do odpowiedzialności za
    > pomówienie (o ile było publicznie). A ja jestem poszkodowany i niewinny.
    > Pisałem najprościej jak umiałem, pojąłeś teraz?

    tak, ale nie mowimy o swietle prawa, tylko o tym czy ktos jest oszustem czy
    nie

    --
    marcin