PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnić › Re: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-03 06:38:56
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co więc zrobić, jeśli się z przyjacielem trafiło do jednej pracy?
    > Zerwać przyjaźń?

    Nie wiem. Nie mam recepty na wszystko. Chyba nie zrywać. Zresztą życie i
    trudne sytuacje taką przyjaźń zweryfikują, więc mimo wszystko i w razie
    czego liczyć tylko lub przede wszystkim na siebie.

    > Jeszcze jak. Posłuchaj wMordasewicza, Bochniarzowej czy innych im
    > podobnych...

    Każdy ma swoją retorykę/demagogię. I pracodawcy i pracownicy, w
    szczególności związkowcy i przedstawiciele "Lewiatana". Jedna nie jest
    lepsza czy inna od drugiej. To walka o byt :)

    > Trudno ci będzie jednak do postawy "spoko luzik" przekonać kogoś kto nie
    > wie, czy bedzie miał jutro na chlebek dla siebie i rodziny. Albo musi
    > rozwiązać dylemat: leki czy jedzenie.

    Każdy ma swoje problemy (pracodawcy też) i jak pokazuje przytoczony
    artykuł - kazdy ma swoje sposoby na ich rozwiązywanie.
    --
    Jackare