PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnić › Re: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-03 08:46:19
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> napisał

    > Przychodzi okres świąteczny i zaczyna się gorączka. Wszyscy staja na
    > głowie żeby transakcje przebiegały sprawnie. Jednak jest to czas wyjątkowy
    > i trochę trudno wymagać, żeby wszyscy pracowali tak samo ponad siły przez
    > reszte roku. Tego typu wymaganie jest dla mnie wyzyskiem.

    Przecież zawsze możesz zmienić pracę na taką, gdzie wyzysku nie ma albo być
    samemu sobie żaglem, sterem, okrętem :)
    Dlaczego masa społeczeństwa uważa, że bycie pracodawcą to jakiś rodzaj
    przywileju niedostępnego dla większości ludzi?

    > Ja jestem twoim panem i władcą, dlatego masz się mnie słuchać - to jest
    > podejście siłowe.

    Panem i władcą na pewno nie, ale przełożonym owszem.
    A może wydaje Ci się, że w pracy niezależnie od stanowiska wszyscy powinni
    mieć identyczne kompetencje, prawa i obowiązki? Niezły burdel by z tego
    wyszedł.

    > Czy mógłbyś zwrócić uwagę następnym razem, jak będziesz robić <coś tam> że
    > <to i tamto> powinno być zrobione <tak i tak> jest dla mnie podejściem
    > nakazowym
    > jakby do to ostatnie zacząć od dyskusji "czy nie sądzisz, że <to i to>
    > wyszłoby ci lepiej robiąc <tak i tak>? " brzmi o wiele lepiej.

    Robisz problem z pierdoły.
    Jak dostajesz list urzędowy z US "Proszę stawić się dnia tego i tego w celu
    wyjaśnienia tego i owego" to raczej nie burzysz się, że mogliby napisać "Co
    pan sądzi o możliwości spotkania w celu wyjaśnienia tego i owego".
    A różnica dodatkowo jest taka, że US Ci nie płaci ;-)

    > Niestety baaaardzo wielu ludzi o tym zapomina. I dlatego potrzebują mieć
    > nad sobą bat np. w postaci ZZ.

    Od kiedy to ZZ mają za zadanie określanie formy poleceń służbowych
    stosowanych przez pracodawcę?

    Pozdrawiam
    Emka