PracaGrupypl.praca.dyskusjeFacet po 50-tce a praca › Re: Facet po 50-tce a praca
  • Data: 2005-03-16 20:45:17
    Temat: Re: Facet po 50-tce a praca
    Od: "Andrzej" <5...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba i ja muszę coś dopisać.
    Mam 56 lat. Od kilku lat szukam stałego zajęcia. Od początku polskiej ery
    komputerowej zajmuję się informatyką. Tzn. od małego 8-bitowego Atari,
    poprzez Amstrady, XT itd ..... Prowadziłem przez wiele lat firmę, ale się
    rozpadła i teraz mam tylko doraźne zlecenia, które pozwalają mi wegetować, a
    chciałbym żyć. No i w związku z tym piszę różne CV, wysyłąm wszędzie tam
    gdzie kogoś potrzebują, i w zaadzie najlepszy odzew jaki uzyskałem to
    odpowiedź, że dziękują.
    Wszędzie w tej branży można przeczytać o pracy w młodym dynamicznym zespole,
    o studentach, wykształceniu kierunkowym (a przecież w moich czasach nie było
    takie wykształcenia). A informacja o moim wieku w zasadzie z góry mnie
    przekreśla.
    I po co pisać banały typu - musisz pokazać, że jesteś lepszy - kiedy to
    napewno nie o to chodzi.
    Pozdrawiam wszystkich - zwłąszcza 50-latków
    A.