PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Odp: pl.praca.oferowana (reklamy)
    From: "zairazki" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Date: Tue, 26 Aug 2003 10:45:25 +0200
    Sender: z...@p...onet.pl@pc136.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bidqmb$fqr$...@i...gazeta.pl...
    [...]
    > Nie mam pojecia?...Mam pojecie, ze jak nie wiadomo o co chodzi to
    chodzi o
    > pieniadze, i cholera was trafia, ze ktos kasuje kase (wlasciciel
    serwera) za
    > iles tam platnych reklam....a wy nie wpadliscie na to pierwsi.
    > I nie zaslaniajcie sie nie wiadomo czym.......
    > pzdr. Krzysztof
    Zastanawia mnie w tej dyskusji jedno. Stale podnoszone są argumenty że
    reklamy w stopce przeszkadzają komuś, a moderator to olewa. Moderator
    ma prawo to olewać bo mu tak wygodnie i basta. Również oponenci
    moderatora mają prawo do zaproponowania przejęcia jego obowiązków i
    wykonywania ich zgodnie z własnymi przekonaniami - za darmo,
    obowiązkowo, punktualnie, bez reklam i tak dalej i tym podobne.
    Przestało mnie to ciekawić, dlaczego wcale nie chcą się wepchać do
    takiego korytka. Przecież mogliby wycinać niewygodne oferty na
    podstawie prawa do moderowania na przykład. Albo "przypadkowo"
    puszczać od czasu do czasu własne stopki reklamowe i nawet za to
    również przepraszać (po odejściu od kasy ma się rozumieć). A przede
    wszystkim będą nieść bezcenny kaganek oświaty usenetowej i
    netykietowej w ciemne masy urzyszkodników ;)
    IMVHO to nadęty temat. Od bzdurnych reklam w sieci nie uciekniemy tak
    długo, dopóki ciągle będą łosie klikające w reklamowane linki. Może
    więc przeciwnicy reklam w stopkach zadysponują projektem obywatelskim
    uchwały karzącej wysoką grzywną w kraju nad Wisłą klikanie w reklamowe
    linki doklejane do listów, w ten sposób skarb państwa zarobi, zarobią
    twórcy systemów wykrywających i identyfikujących (np. oponenci
    moderatora) i stracą rację bytu (bo tylko taki sposób jak brak
    klikających jest skuteczny) fundusze na reklamowanie czegoś tam w
    doklejanych stopkach. Co uwolni nas od takich mniej poważnych
    problemów na wieki wieków amen. :) i jeszcze ;P
    Szkoda bicia piany.

    pozdrowionka
    zairazki

    PS przepraszam, jeżeli jakiś serwer po drodze doklei reklamę do mojego
    wystąpienia w dyskusji.
    z.