PracaGrupypl.praca.dyskusje › fluid-desk szczecin, opinie

  • 1. Data: 2009-08-24 11:14:16
    Temat: fluid-desk szczecin, opinie
    Od: " " <b...@g...pl>

    Czy ktoś może mi udzielić informacji na temat warunków pracy w firmie
    fluid-desk w Szczecinie. Ostatnio ukazało sie ogłoszenie o rekrutacji na
    stanowisko programisty c++. Będę wdzięczny za wszelkiego typu informacje.

    Brutu

  • 2. Data: 2009-08-24 14:57:51
    Temat: Re: fluid-desk szczecin, opinie
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Aug 24, 1:14 pm, " " <b...@g...pl> wrote:

    > Czy ktoś może mi udzielić informacji na temat warunków pracy w firmie
    > fluid-desk w Szczecinie. Ostatnio ukazało sie ogłoszenie o rekrutacji na
    > stanowisko programisty c++. Będę wdzięczny za wszelkiego typu informacje.

    20 dni temu pytałeś o to samo. Jeszcze nie wysłałeś CV? ;)

    --
    mihau

  • 3. Data: 2009-08-27 07:41:10
    Od: B Solk <b...@g...com>

    On 24 Sie, 13:14, " " <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > stanowisko programisty c++. Będę wdzięczny za wszelkiego typu informacje.

    Bedzięsz musiał założyc DG (chyba ze juz masz). Umowa na wykonanie
    dzieła bedzie podpisywana zawsze po zakonczeniu projektu pomimo
    wszelkich obietnic i zapewnień, że już dziś albo jutro. Platnosc
    faktury po ok 2 miesiacach, po wczesniejszym wykonaniu kilkudziesieciu
    telefonow. Jesli ty sie spoznisz z wykonaniem zlecenia (opóźnienia
    wynikają z braku zdecydowania firmy co do wymagań odnośnie działania
    programu) bedziesz straszony sadem (za hipotetyczne straty),
    ewentualnie urwą ci z umówionej sumy za każdy dzień opóźnienia
    podwójną stawkę tego co ty brałeś.

    Wystarczy?

    Poszukaj sobie innego, uczciwego pracodawcy

  • 4. Data: 2009-09-10 05:57:47
    Od: Przemysław Pakuła <p...@g...com>

    On 24 Sie, 13:14, " " <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > stanowisko programisty c++. Będę wdzięczny za wszelkiego typu informacje.

    Nie polecam. Zawsze jest problem z pieniędzmi. Ostatecznie czekasz na
    nie kilka miesięcy lub w ogóle ich nie dostajesz. Stanowczo odradzam.

  • 5. Data: 2009-09-16 20:40:15
    Od: Dariusz Gila <d...@g...com>

    On 24 Sie, 13:14, " " <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    Szczecinie. Ostatnio ukazało sie ogłoszenie o rekrutacji na
    > stanowisko programisty c++. Będę wdzięczny za wszelkiego typu informacje.

    Nie pracowałem w tej firmie, ale miałem kumpla, który tam wytrwał
    zaledwie parę miesięcy (a może krócej), problem, o którym tutaj już
    wspominano - płatności i niesamowity bałagan w firmie. Firma m.in.
    wykonuje rysunki w AutoCad, do tego celu zatrudniają osoby, które te
    prace mają wykonywać - podobno żadna nie wytrwała dłużej niż trzy
    miesiące prawdopodobnie dlatego, że nigdy nie dostała wynagrodzenia w
    przewidzianym czasie. Najzabawniejsze jest to, że firma szumnie się
    nazywa spółką węgiersko-polską, pracuje tam dosłownie jeden Węgier (z
    relacji wynika, że bardzo chimeryczna osobowość), który rzeczywiście
    jest właścicielem części udziałów, poza nim pracuje tam 2-3
    programistów i wśród nich też jest niezła rotacja. Podobno "szefem
    projektu" jest jakiś gość z Warszawy, który próbuje koordynować pracę
    ze stolicy i zajmuje się również rekrutacją, co tu dużo mówić, też
    oszukuje nie informując wstępnie potencjalnych kandydatów, że ich
    wynagrodzenie będzie spływać z kilkumiesięcznym opóźnieniem, a jego
    praca jako koordynatora pozostawia wiele do życzenia, chyba nie do
    końca orientuje się o co chodzi w bieżących projektach i często
    wygaduje jakieś głupoty. Ale koncertowym arcymistrzem kłamstwa jest
    niejaki Krzysztof Sołkiewcz, którego pozycja w tej firmie nie jest do
    końca jasna. Podobno najzabawniejsze są chwile, kiedy wymyśla na
    poczekaniu różne historie dla dzwoniących do niego klientów, typu -
    "właśnie o pani myślałem" albo "od samego rana rozwiązuję dla pana ten
    problem" choć raczej nie zdarza mu się przyjść do pracy przed
    dziesiątą, a telefon odbierał po przekroczeniu drzwi biura,
    najczęściej dlatego, że czegoś nie zrobił - obietnica, że coś załatwi
    jutro oznaczała po prostu nigdy. Kumpel mawiał, że bliższa znajomość z
    tym człowiekiem jest szkodliwa dla zdrowia psychicznego. Śmiać się
    można patrząc na to z boku, ale taką firmę omijałbym szerokim łukiem

  • 6. Data: 2009-09-17 06:39:27
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

> [...]
    > problem" choć raczej nie zdarza mu się przyjść do pracy przed
    > dziesiątą, a telefon odbierał po przekroczeniu drzwi biura,

    Przecież to są standardowe zwroty używane w rozmowach z klientami.

    Tak to właśnie jest, jak komuś pozwala się być tylko specjalistą w swoim
    zawodzie, nie dopuszczając go do klienta - przestaje szanować pracę
    innych osób, dla których praca z klientem jest głównym obowiązkiem.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com