eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjefluid-desk szczecin, opinie › Re: fluid-desk szczecin, opinie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: Patryk Włos <p...@i...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: fluid-desk szczecin, opinie
    Date: Thu, 17 Sep 2009 08:39:27 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 16
    Message-ID: <h8sliv$23eh$1@opal.icpnet.pl>
    References: <h6tsm7$mp9$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@v...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: c108-50.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1253169567 69073 62.21.108.50 (17 Sep 2009 06:39:27 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Sep 2009 06:39:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.12 (Windows/20080213)
    In-Reply-To: <f...@v...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:232413
    [ ukryj nagłówki ]

    > końca jasna. Podobno najzabawniejsze są chwile, kiedy wymyśla na
    > poczekaniu różne historie dla dzwoniących do niego klientów, typu -
    > "właśnie o pani myślałem" albo "od samego rana rozwiązuję dla pana ten
    > problem" choć raczej nie zdarza mu się przyjść do pracy przed
    > dziesiątą, a telefon odbierał po przekroczeniu drzwi biura,

    Przecież to są standardowe zwroty używane w rozmowach z klientami.

    Tak to właśnie jest, jak komuś pozwala się być tylko specjalistą w swoim
    zawodzie, nie dopuszczając go do klienta - przestaje szanować pracę
    innych osób, dla których praca z klientem jest głównym obowiązkiem.


    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1