PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca obsługa internetu

  • 1. Data: 2009-08-20 09:19:24
    Temat: Praca obsługa internetu
    Od: Marcel Machowski <m...@g...com>

    Poszukuję pilnie pracownika do obsługi email, aby sprostać
    dynamicznemu wzrostowi. Zarobisz miesięcznie 5.000 zł i więcej. Wyślij
    maila: m...@g...com

  • 2. Data: 2009-08-20 09:39:25
    Temat: Re: Praca obsługa internetu
    Od: yaro <y...@y...ya>

    > Poszukuję pilnie pracownika do obsługi email, aby sprostać
    > dynamicznemu wzrostowi. Zarobisz miesięcznie 5.000 zł i więcej. Wyślij
    > maila: m...@g...com

    Jesli masz problem ze wzrostem to moze przejdz na diete,
    ewentualnie zacznij palic.

    --
    yaro

  • 3. Data: 2009-08-20 11:36:05
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Jesli masz problem ze wzrostem to moze przejdz na diete,
    > ewentualnie zacznij palic.

    a ja tam im życzę, żeby sprostali, bo w czasach kryzysu to jest nielada problem!

  • 4. Data: 2009-08-20 12:02:35
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    Marcel Machowski pisze:
    > Poszukuję pilnie pracownika do obsługi email, aby sprostać
    > dynamicznemu wzrostowi. Zarobisz miesięcznie 5.000 zł i więcej. Wyślij
    > maila: m...@g...com

    Zgoda. Poproszę o zaliczkę 2.000 zł, którą proszę potrącić z
    wynagrodzenia w dniu wypłaty ( z wynagrodzenia oczywiście) ;)

    Umowa o pracę na jaki okres?

    Michał

  • 5. Data: 2009-08-20 19:10:12
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Marcel Machowski napisal(a):

    > aby sprostać dynamicznemu wzrostowi. Zarobisz miesięcznie

    to mi się najbardziej podoba. Niedługo będzie "praca w młodym i
    dynamicznym zespole" itp bzdety :D

    --
    pozdrawiam, Zbylut