PracaGrupypl.praca.dyskusjefluid-desk szczecin, opinie › Re: fluid-desk szczecin, opinie
    From: B Solk <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: fluid-desk szczecin, opinie
    Date: Thu, 27 Aug 2009 00:41:10 -0700 (PDT)

    On 24 Sie, 13:14, " " <b...@g...pl> wrote:
    > Czy ktoś może mi udzielić informacji na temat warunków pracy w firmie
    > fluid-desk w Szczecinie. Ostatnio ukazało sie ogłoszenie o rekrutacji na
    > stanowisko programisty c++. Będę wdzięczny za wszelkiego typu informacje.
    >
    > Brutu
    >
    > --

    Bedzięsz musiał założyc DG (chyba ze juz masz). Umowa na wykonanie
    dzieła bedzie podpisywana zawsze po zakonczeniu projektu pomimo
    wszelkich obietnic i zapewnień, że już dziś albo jutro. Platnosc
    faktury po ok 2 miesiacach, po wczesniejszym wykonaniu kilkudziesieciu
    telefonow. Jesli ty sie spoznisz z wykonaniem zlecenia (opóźnienia
    wynikają z braku zdecydowania firmy co do wymagań odnośnie działania
    programu) bedziesz straszony sadem (za hipotetyczne straty),
    ewentualnie urwą ci z umówionej sumy za każdy dzień opóźnienia
    podwójną stawkę tego co ty brałeś.

    Wystarczy?

    Poszukaj sobie innego, uczciwego pracodawcy