PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenie w ogloszeniu o praceRe: wynagrodzenie w ogloszeniu o prace
  • Data: 2006-07-14 14:46:40
    Temat: Re: wynagrodzenie w ogloszeniu o prace
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    TLP napisał(a):
    > Dla mnie bomba. Ale gdzie widziałes, lelum polelum, tak szczegółowe
    > ogłoszenie? :)
    Nie widziałem, to fakt :) Chciałem sobie tylko uściślić motywatory,
    jakie kierują osobami narzekającymi na brak wynagrodzenia w ogłoszeniu -
    czy przede wszystkim pieniądze i czy coś innego może z nimi wygrać.

    Odnośnie takich prze-dokładnych ogłoszeń, to zauważam tendencję wręcz
    przeciwną - nawet w przypadku rekrutowania pracowników, o których bardzo
    dba się w firmie, które mają bardzo dokładnie rozpisane sposoby
    motywowania, którzy dostają w ciągu roku sporo bonusów, nie podaje się
    dokładnych informacji, mogących zwiększyć motywację kandydatów.
    Pomijając kwestie rekrutacji to mógłby to być także element kreowania PR
    firmy.

    > Nazwa... nie mów mi o nazwach. Co to znaczy "wyższe"? Jeśli stanowisko
    > jest odpowiednio opisane (obowiązki, wymagania - w trzech nieokrągłych
    > zdaniach co najmniej), to oczywiście że w pewnym sensie kompensuje.
    Wyższe w sensie takim, o jakim piszesz - nieokrągłe zdania świadczące o
    ciekawym zakresie obowiązków, pozwalającym spełnić aspiracje.

    pozdr.
    m.