PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenie w ogloszeniu o praceRe: wynagrodzenie w ogloszeniu o prace
  • Data: 2006-07-14 22:19:50
    Temat: Re: wynagrodzenie w ogloszeniu o prace
    Od: "Areczny " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> napisał(a):

    > Życzę powodzenia :)
    > pozdr.
    > m.
    Nie dziękuję (żeby nie zapeszyć).
    W ogłoszeniach ciekawe jest też, że zdecydowana większość pisana jest jakby
    według stardardowego szablonu: "dynamiczna firma, lider w branży, etc".
    Aplikuję tylko tam, gdzie pracodawca zaznacza, że na danym stanowisku będę
    miał możliwość rozwoju, awansu, szkoleń a gdy dochodzi do konkretnej rozmowy
    mam wrażenie, że rozmawiam z osobą kompletnie nieprzygotowaną.
    Wracając do głównego wątku - myślę, że nie wynagrodzenie jest w ogłoszeniu
    decydujące a sprecyzowanie przez pracodawcę oczekiwań, zadań, możliwości, itp.
    Oszczędziłoby to zachodu zarówno rekruterom jak i aplikującym.
    Pozdrawiam
    areczny