PracaGrupypl.praca.dyskusjewybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron" › Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    Date: Tue, 3 Aug 2010 18:43:12 +0200
    <4c582735$0$2596$65785112@news.neostrada.pl> <i399ag$2gr$1@news.onet.pl>
    <4c583bd5$0$17082$65785112@news.neostrada.pl>

    W wiadomości news:4c583bd5$0$17082$65785112@news.neostrada.pl entroper
    <entroper-pocztaonetpeel> pisze:

    > tak jak każdy musi się koniecznie sparzyć, ciężko zachorować, musi go prąd
    > kopnąć, mieć wypadek samochodowy, rozwód, spaść z dachu, muszą go okraść
    > itp. Bez sensu. Mam styczność z wystarczającą ilością spraw i informacji,
    > by wyrobić sobie jakiś pogląd. A ponieważ nie mam ambicji budowania
    > własnego królestwa, za to mam rodzinę i dobry fach w ręku, pozostanę na
    > razie na swojej pozycji :)
    > BTW, zastanawiałem się, który apostoł będzie pierwszy z odpowiedzią i jak
    > szybko. Nie zawiodłem się :)
    I ja się nie zdziwiłem.
    Również miałem okazję zaobserwować jak zmienia się z pozoru normalny
    człowiek w bezwstydnego łajdaka, bo otworzył "firmę"sprzątającą biura, jak
    zaczął kantować, jak inaczej zachowywać.
    Ale nie jestem pewnien czy to jest na pewno przemiana. Może tacy osobnicy te
    podłe cechy lub chociaż predyspozycje mają od początku, tylko one się
    ujawniają szczególnie jaskrawo w określonych okolicznościach.
    Najbardziej chyba niesmaczy mnie w takich nędznych postaciach niczym
    nieuzasadnione przekonanie, że oni robią komuś łaskę - "dają pracę" - i są
    tacy "lepsi", wspaniali, biorą los we własne ręce.
    Chociaż... to właśnie dzięki takim łajdakom zainteresowałem się prawem
    pracy. :)
    Nie ma tego złego...

    --
    Jotte