PracaGrupypl.praca.dyskusjewybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron" › Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    From: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    Date: Tue, 3 Aug 2010 17:55:33 +0200

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:i399ag$2gr$1@news.onet.pl...

    > Kiedyś, gdy sam nim zostaniesz, wszystko zrozumiesz.

    Co mam niby zrozumieć, czego bym nie wiedział teraz? Że jest ciężko, że
    użeranie się, że inna zupełnie odpowiedzialność? Że kradną? Że człowiek ma
    prawo być tym zestresowany? Że z drugiej strony poziom zysków jest
    zupełnie inny a nieuczciwością (tak względem pracowników jak i klientów)
    ten poziom można jeszcze podnieść? Ja to wszystko wiem, ale wcale nie o
    tym mowa. Chodzi o mentalną przemianę powodującą, że normalny w sumie
    człowiek, znajomy ze szkoły chociażby, powoli staje się pozbawionym
    skrupułów chamem, z obłędem w oku, z którym nawet zwykła rozmowa przestaje
    się kleić, gdyż wszystko kręci się już wokół budowania własnego imperium
    (nawet jak ma ono 4 osoby) i inne sprawy właściwie przestają istnieć. A
    przede wszystkim chodzi o to, że nic tej przemiany nie usprawiedliwia - po
    prostu człowiek chce się taki stać i taki się staje.

    > Swoją drogą uważam, że każdy powinien poznać "smak przygody" po obu
    > stronach barykady i przekonać się na własnej skórze, jakie są ich wady i
    > zalety.

    tak jak każdy musi się koniecznie sparzyć, ciężko zachorować, musi go prąd
    kopnąć, mieć wypadek samochodowy, rozwód, spaść z dachu, muszą go okraść
    itp. Bez sensu. Mam styczność z wystarczającą ilością spraw i informacji,
    by wyrobić sobie jakiś pogląd. A ponieważ nie mam ambicji budowania
    własnego królestwa, za to mam rodzinę i dobry fach w ręku, pozostanę na
    razie na swojej pozycji :)

    BTW, zastanawiałem się, który apostoł będzie pierwszy z odpowiedzią i jak
    szybko. Nie zawiodłem się :)

    e.