PracaGrupypl.praca.dyskusjepomozcie w wyborze drogi zyciowej...:) › Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
    From: "Darek" <d...@e...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
    Date: Sun, 8 May 2005 15:50:18 +0200

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d5jhgp$4ck$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam wszystkich bardzo serdecznie,
    >
    > Jestem tegorocznym maturzystą i stoje przed ciężkim wyborem dalszej drogi
    > życiowej. Chce studiowae w Warszawie (jestem ze Szczecina). W droge
    > wchodza
    > kierunki (wieczorowo): stosunki miedzynarodowe na Collegium Civitas albo
    > Zarzadzanie Biznesem na POU (Polish Open University). Pytam, poniewaz
    > mysle,
    > iz nie bede typowym studentem bez doswiadczenia.
    > Dlaczego?
    > - 3 lata prowadzilem wlasna firme internetowa,
    > - rok praktykowalem w kawiarence internetowej,
> [...]

    Jesli chcesz zdobyc solidna wiedze radzilbym wybrac studia dzienne na
    jakiejs renomowanej uczelni (np. SGH czy UW). Jesli pogodzisz nauke w
    trybie dziennym z aktywnoscia zawodowa bedzie to naprawde duzy plus. Nie
    martwilbym sie tak o pieniadze - jesli dysponujesz 1tys. spokojnie sie w
    Wawie utrzymasz. I jeszcze jedna rada - wyluzuj troche i nie obnos sie tak
    ze swoja "kariera". Ludzie, ktorzy wszystko i wszystkich postrzegaja pod
    katem kariery nie ciesza sie sympatia innych.