PracaGrupypl.praca.dyskusjepomozcie w wyborze drogi zyciowej...:) › Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
  • Data: 2005-05-09 10:17:57
    Temat: Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Marcin [Sun, 8 May 2005 01:09:45 +0200]:

    > - 3 lata prowadzilem wlasna firme internetowa,
    > - rok praktykowalem w kawiarence internetowej,
    > - rok pracowalem w SMG/KRC
    > - koordynuje w swoim wojewodztwie od 7 miesiecy projekt
    > dlugoterminowy "ambasadorzy konstytucji europejskiej".
    > - Podczas kampanii do PE zarzadzalem 20-stką mlodych osob,
    > - Listy referencyjne mam od 2 osob zaufania publicznego na,
    > ktore sobie zapracowalem,
    > - w miedzyczasie ukonczylem 2 tygodniowe szkoly liderow
    > i kilka innych szkolen kierunkowych - nie ma sensu abym
    > teraz wymienial wszystkie umiejetnosci jakie na nich nabylem.

    I Ty masz po tym wszystkim jakiekolwiek watpliwosci czego
    chcesz od zycia? Smiem watpic ;) Jezeli faktycznie wszystko
    co piszesz jest prawda, to jestes tu tylko po to, zeby sie
    utwierdzic w juz dokonanym wyborze.

    Wiec lap sie za niego i nie zawracaj sobie glowy...

    > Stad jednak moja prosba do Was orientujacych sie na rynku
    > pracy o rade... co zwiekszy moja atrakcyjnosc na rynku pracy?

    Czlowieku, Ty masz problem z rynkiem pracy?... Nie no,
    nie przesadzaj. Ty jestes akurat z tej kategorii, ktora
    ten rynek pracy za pare lat bedzie tworzyc. Nie z tej,
    ktora bedzie na nim pracy szukala.

    Odpowiedz sobie na pytanie "jak widze swoja przyszlosc"
    i bedziesz mial tez odpowiedz gdzie isc. I czego sie
    przy tej okazji lapac i uczyc, bo jesli teraz zaczniesz
    nagle ograniczac sie do samych studiow, to cienko Cie
    za te pare lat widze.

    Kira