PracaGrupypl.praca.dyskusjepomozcie w wyborze drogi zyciowej...:) › Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
  • Data: 2005-05-09 11:35:51
    Temat: Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Michał [Mon, 09 May 2005 13:20:03 +0200]:

    > Chodzi, Kira, tylko o to, żeby nie promować kariery
    > jako sposobu na życie.

    Alez ja wcale nie promuje. Mi na prawde wisi i powiewa
    co ktos sobie z wlasnym zyciem zrobi, bo to on sie z tym
    bedzie potem uzeral a nie ja...

    > I to już od młodych lat.

    ..ale jesli ktos od zawsze sie tylko bawi, to ciezko
    podejrzewac ze nagle z dnia na dzien zacznie go cos
    wiecej interesowac niz wieczor w knajpie... A na pewno
    nie zakladalabym, ze nagle znajdzie zadowolenie w pracy.

    > Sukces zawodowy cieszy, ale zwykle nie wystarcza.

    Zdefiniuj "wystarcza"? Dla mnie praca to czysta
    rozrywka jest i tak ja traktuje. Oprocz niej mam
    jeszcze pare innych rzeczy ktore sprawiaja mi
    frajde i je tez robie i mam na nie czas. Wiec nie
    wiem czemu zakladasz, ze jak ktos lubi popracowac
    to automatycznie na tym sie jego zycie konczy?

    Kira