PracaGrupypl.praca.dyskusjepomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
  • Data: 2005-05-09 11:03:02
    Temat: Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Michał [Mon, 09 May 2005 12:36:09 +0200]:

    > Przede wszystkim warto pamiętać o tym, że najlepsza lata
    > w życiu, jakie poświęcamy na naukę (liceum, studia),
    > nieuchronnie kończą się, a potem jest już tylko praca.

    Nie wiem, ja tam uczyc sie skonczylam juz dosc dawno temu
    a jakos nie przeszkadza mi sie to dalej dobrze bawic :)

    > I jeśli ktoś stwierdziłby, że pierwszy rok po studiach
    > chce spędzić podróżując stopem po świecie, a nie wysyłając
    > nerwowo CV, to często nie ma on gorszego startu niż
    > rówieśnicy - szczególnie, gdy jest zdolny

    I o ile ma sponsora na te wojaze ;)
    Bo przeciez przez caly czas sie tylko bawil, wiec wlasnego
    szmalu nie ma :>

    > Zresztą wśród zawodów z topu zupełnie dobrze funkcjonuje
    > praktyka: 4 lata pracy - rok przerwy.

    Nie przyuwazylam. Ja jednak sobie praktykuje "jak mam
    dosc i mam ochote sie wyrwac to sie wyrywam i tyle".

    > Zwróć też uwagę na to, że osoby pracujące na studiach
    > to często ludzie, którzy nie robią tego wyłącznie dla
    > pieniędzy, ale są taką pracą po prostu zainteresowani.
    > Im nie trzeba mówić: pracuj / nie pracuj, bo to
    > naturalny wybór.

    Oczywiscie. I ja caly czas przeciez wlasnie o takich ludziach
    mowie -- tych, ktorzy sami sobie wybrali ze w nosie maja te
    knajpy i inne odpaly bo wola sobie zrobic cos pozytecznego.

    Kira