PracaGrupypl.praca.dyskusjepomozcie w wyborze drogi zyciowej...:) › Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
  • Data: 2005-05-09 16:54:43
    Temat: Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Michał [Mon, 09 May 2005 14:27:29 +0200]:

    > A nie sądzisz, że gdyby Ci to naprawdę "wisiało
    > i powiewało", to nie byłabyś jedną z najbardziej
    > aktywnych osób na tej grupie, hmmm? :)

    A nie sadze, siedzenie na niusach to w koncu moja
    rozrywka jest a nie innych ;) No, dobra, czasami ci
    inni tez maja z tego powodu ubaw... ;) Ale jednak.

    > Ty mówisz o beztroskiej zabawie, ja mówię o poznawaniu
    > ludzi i świata, które nie musi być ani kojarzone z pijackimi
    > imprezami, ani z pracą podczas studiów.

    No dobra, ale czemu nie mozna sobie poznawac tych ludzi
    i swiata wlasnie robiac cos pozytecznego? Jak to sie
    kloci z pojeciem rozrywki, bo ja tego dalej nie lapie?

    > Ale nie zaryzykowałbym stwierdzenia, że zdolni ludzie,
    > którzy np. kończą studia nie mając sprecyzowanych planów
    > zawodowych na następne pięć lat, są skreśleni na rynku
    > pracy.

    Totez wcale tak nie twierdze. Natomiast upre sie, ze
    bedzie im jednak znacznie trudniej je realizowac: nie
    maja doswiadczenia tylko papier. A to juz w tej chwili
    troche malo jednak jest.

    > zależy po prostu od predyspozycji: trudno nabyć jest
    > zdolności analityczne, inteligencję, kreatywność, a te
    > czynniki na wielu stanowiskach często są najważniejsze.

    Zgadza sie. Tylko ze IMO jesli ktos te cechy posiada,
    to na pewno nie bedzie czekal z robieniem czegokolwiek
    pozytecznego po raz pierwszy do ukonczenia studiow.

    > Nie zakładam, ale dopuszczam taką możliwość. Ambicje
    > warto realizować, ale trzymając je na wodzy. A przyjemna
    > praca wciąga :).

    No dobra, wciaga. Tu sie zgadzam ;)

    Kira