PracaGrupypl.praca.dyskusjena praktyki - przyjmę Warszawa › Re: na praktyki - przyjmę Warszawa -zbiorczo
    From: Łukasz Skorupka <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: na praktyki - przyjmę Warszawa -zbiorczo
    Date: Fri, 12 Apr 2002 08:49:52 GMT

    news:65ca.0000075e.3cb5fab1@newsgate.onet.pl...

    > DŁUGO NAD TYM MYSLAŁEŚ - TO CHYBA TWOJA PREWENIENCJA
    POLITYCZNA -PRZEZ 40 LAT
    > UDAWAŁA ŻE PŁACIŁA.
    > NAPISAŁBYM COŚ O UMOWIE O PRACE (ZAPISANYCH WARUNKACH W UMOWIE, POTEM
    SĄD PRACY
    > KTóRY ZAWSZE STAJE PO STRONIE PRACOWNIKA) -
    > (...)
    > A TERAZ INFORMACJA - Z TWOJEGO CZERWONEGO MINISTERSTWA PRACY I PŁACY

    cos z caps lockiem sie stalo? Przeciez i tak cie slychac.

    > Widać , że człowiek ekonomię polityczną w małym palcu nosi, a klasyki
    ni w ząb.
    > Bo ta reszta na twoje podatki

    Takie one moje jak i twoje - kazdy powinien placic.

    >, emeryturę i zdrówko idzie.

    Chyba ze ktos wpadnie na pomysl zeby zusu nie placic jak? - watek
    troche ponizej.

    > A Ty masz k.. zarobić
    > na to , na czynsz, ksiegową, sekretarkę, telefony itd itp bo to k..
    ta twoja
    > rola - pracownika.

    Za duzo k..wa. A jak to ktos zauwazyl sekretarka i ksiegowa to co
    darmozjady tez chyba na siebie zarobic powinny.

> [...]
    w domu
    > przed telewizorem przeleżałeś, z kumplami na piwo pochodziłeś,
    poćpałeś
    > marychę, a teraz postanowiłeś pracę znaleźć. Od razu za 5 tys., abo i
    lepiej.

    > Wina twoja nie- pracodawcy też nie. On poradzi sobie sam, albo
    ruskich zatrudni.
    > A twoja żona i dzieci - ile lat wytrzymają twoje opowieści wigilijne
    przy
    > pustym stole-jak to Cię kiedyś wykołowano i wykorzystano. Bo z takim

    No coz masz prawo do takich pogladow. Tyle ze jak ci pracownicy druga
    rewolucje pazdziernikowa urzadza albo Argetyne to juz tak smiesznie nie
    bedzie. Teraz ty masz silniejsza pozycje jutro (oby nie ) oni w koncu
    jch bedzie wiecej wiec jak przyjdzie co do czego lepiej sobie poradza.
    Zeby nie bylo watpliwosci obie postawy (wilczy kapitalizm i jak
    socjalizm polaczony z opierdalaniem si uzwazam za jednakowo szkodliwe).

    >Bo z takim podejściem
    > to u mnie kibli sprzątać nie będziesz.

    Chyba Jerzu nie skladal u Ciebie CV o mycie kibli. Ja na jaego miejscu
    bym juz z toba nie dyskutowal.

    Lukasz