PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii › Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Date: 17 Aug 2009 13:38:49 +0200

    On 2009-08-17, s15 <s...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Brniesz. On zadal pare pytan ergo potrzebowal pomocy, a nie jalowej dyskusji,
    > ktora mu zaserwowales.

    Tak całkiem ja? Samo jeden? Ojej.
    sam dał przyczynek do tej "jałowej dyskusji".
    To nie helpdesk ani hotline. I sam też w tej "jałowej dyskusji" uczestniczysz.

    > musialem przegapic ten fragment.

    cały post (na który ja dopiero odpowiedziałem) był żalem "na system".

    > nie Tobie to oceniac.

    Gdyż, bo, ponieważ?
    Każdemu wolno oceniać. Co najwyżej możesz się z daną oceną nie zgadzać.
    Dwie inne osoby wydały podobną do mojej opinię. Im też pewnie nie wolno?
    Masz dziwne zapędy cenzorskie.

    > To Twoja interpretacja. Przczytaj jeszcze raz uwaznie wszystko co zostalo
    > napisane. Skup sie na konkretach, a mniej filizofuj.

    Czytam: news:h698qm$2dt4$1@news.mm.pl
    W mojej odpowiedzi na ten post było wyranie podzielone i było widać które
    fragmenty jak zinterpretowałem, więc nie baw się teraz w zaskoczonego.
    Skupiałem się tam na konkretnych fragmentach wypowiedzi.

    > Niczego Ci nie przyznaje. Nieumiejetnosc gospodarowania pieniedzmi != fakt, ze
    > sie nie dorobil.

    To przeczytaj pod jakimi fragmentami mu zarzucano że nie umie gospodarować
    pieniędzmi. Hint: pod listą wydatków.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl