PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii › Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
  • Data: 2009-08-17 18:09:12
    Temat: Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h6c198$soc$1@atlantis.news.neostrada.pl Rajmund
    <r...@n...pl> pisze:

    > Błąd.
    Bzdura.

    > Kiedy człowiek osiąga odpowiedni status materialny, aby się rozmnożyć, to
    > często bywa za późno.
    Trudno.
    Po co bieda ma rodzić biedę? Sudan ci się marzy?
    Zresztą chodzi nie tylko o zaplecze materialne. Ważne jest także kulturowe,
    intelektualne.
    Masz niżej jako dowód tekst niejakiego Adama. Nawet jeśli jakims cudem zdoła
    zapewnić swoim dzieciom odpowiedni status materialny to i tak pokpi sprawę
    dając swym dzieciom ojca-idiotę.

    > Po prostu, natura jest nieubłagana. Najlepszy wiek na rozmnażanie to 22-30
    > lat.
    A 21,5 albo 30,5 to już nie?
    Zresztą poruszasz tu wyłacznie kryterium biologiczne, dziś już w dużym
    stopniu rozmyte i wcale nie najważniejsze. Wg niego to się szczury mnożą.
    Ja piszę o ludziach.

    > Ludzie w tym wieku do majętnych nie należą.
    > Jak to zmienić?
    Becikowym. ;)
    Odpowiednio wysokim. Bedziesz wówczas sponsorował takich złamasów, co to
    robia bachora, żona nie pracuje, kasy brakuje (450 zostaje po opłatach) a on
    jeszcze unasienia ją ponownie. Po czym płacze i narzeka. Gdzie tu sens,
    gdzie tu dojrzałość?

    --
    Jotte