PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii › Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
  • Data: 2009-08-17 16:51:09
    Temat: Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Od: "Adam" <A...@p...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Rajmund" <r...@n...pl> wrote in message
    news:h6c198$soc$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości
    > Gdybyś się bez sensu nie rozmnożył nie mając odpowiedniego zaplecza
    >
    > Błąd.
    >
    > Kiedy człowiek osiąga odpowiedni status materialny, aby się rozmnożyć, to
    > często bywa za późno. Po prostu, natura jest nieubłagana. Najlepszy wiek
    > na rozmnażanie to 22-30 lat.
    > Ludzie w tym wieku do majętnych nie należą.
    > Jak to zmienić?
    >
    > R.

    ja tez uwazam ze argument "trzeba bylo nie robic dzieci" jest co najmniej
    burako.... zreszta mniejsza z tym
    ja jednak jestem dalej ciekaw, jak mozna jesc (samotny singiel) za 400zl
    miesiecznie i nie pytam sie zaczepnie ale z ciekawosci ze moze sie dowiem
    czegos wiecej, bo kupujac jednak mieso, wedliny, marchewke, kartofle,
    chodzac do baru mlecznego (wszystko w duzym miescie, tak?) to jednak te
    400zl dalej mi nie wychodzi, kiedys probowalem oszczedzac, nie udalo mi sie
    zejsc ponizej 700zl :( i to juz nie bylo rozowe, dlatego pytam. Idac do
    sklepu, zawsze kupi sie kawalek czegos tam i wyjdzie 40 zamiast 20 zl :))))

    Adam