eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: MK <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Date: Mon, 09 Oct 2006 20:40:19 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <ege588$7l1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <eg13g5$gfi$1@inews.gazeta.pl> <eg17qa$m6m$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <eg1aur$2k17$1@news2.ipartners.pl> <eg3b0k$kgc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eg3cuk$o5b$1@news2.ipartners.pl> <eg5f49$fnk$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eg5g05$1th8$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaye125.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1160419400 7841 83.6.116.125 (9 Oct 2006 18:43:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Oct 2006 18:43:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Windows/20060909)
    In-Reply-To: <eg5g05$1th8$1@news2.ipartners.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:193692
    [ ukryj nagłówki ]

    Any User napisał(a):

    > Tak jak już pisałem, pracownika nalezy oceniać wieloaspektowo:
    > - wydajność
    > - monitoring łącza
    > - monitoring kompa (oba niezależnie od siebie)
    > - rejestracja czasu różnych czynności (ale to już zależy od konkretnej
    > firmy, np. w jednej zakupiono do wszystkich drzwi, łącznie z kiblem,
    > zamki magnetyczne na imienne karty, rejestrujące godziny)
    > - monitoring pomieszczeń firmowych (kamery)
    > - szczegółowe raporty wypełniane przez pracownika, z naciskiem właśnie
    > na dokładne umotywowanie potrzeby angażowania współpracowników w dany
    > problem

    Hhehehe... u mnie w firmie to wprowadzono,
    i wiecie co to dało, mało co firma z torbami nie poszła
    zatrudniono kilka osób do kierowania nami i
    wydajność zaczęła spadać ponieważ za dużo czasu zajmowała
    biurokracja, trzeba było wypisywać dokładnie gdzie co i jak.
    Więc zatrudnili więcej osób do pracy.
    przed zmianami było
    7 pracowników + 1 kierownik + 1 dyrektor
    po zmianach
    14 pracowników + 1 kierownik + 1 kordynator + 3 dyrektorów
    a wydajność ta sama.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1