PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-09 20:18:38
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "Grzegorz Skoczylas" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:egbmha$tij$1@news.dialog.net.pl...
    |W wiadomości news:egbloa$1vd$1@nemesis.news.tpi.pl Grzegorz Skoczylas

    | Taaa...
    | To wyobraź sobie, że takie coś jest twoim szefem...
    | Jeszcze za mało?

    Ja jestem programistą i nie wyobrażam sobie, żeby ktoś przy zdrowych
    zmysłach próbował w ten sposób programistów traktować. Ale nie wiem jakich
    podwładnych ma AnyUser, czym się zajmują. Przecież inaczej kieruje się grupą
    programistów (dla przykładu), a zupełnie inaczej brygadą mającą za zadanie
    wykopanie rowu przy pomocy łopat (też dla przykładu). Oczywiście w obu
    przypadkach trzeba po prostu być człowiekiem.

    Gdybym miał pracować w takiej firmie lub mieć tylko takiego kierownika to
    już bym mieszkał w Szkocji, Irlandii lub Anglii. Zbyt wysoko sobie cenię
    swoje własne zdrowie psychiczne.

    | Chodzi mu o pracowników będących ludźmi. Pracownicy są bowiem w znakomitej
    | wiekszości ludźmi. Rodzaj pracy, stanowisko są bez większego znaczenia.

    Nie pochwalam metod AnyUser - dlatego z nim polemizuję. Chciałem tylko
    napisać, że być może w tym jego postępowaniu jest jakieś ziarenko sensu. Jak
    już w tym wątku napisałem, w ogólności uważam jego postępowanie za
    nieetyczne.

    Gdy czytam poglądy AnyUser w tym wątku to ciągle chodzą mi po głowie słowa
    kardynała Stefana Wyszyńskiego: "Nie wystarczy urodzić się człowiekiem,
    trzeba jeszcze być człowiekiem".

    --
    Grzegorz Skoczylas