PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-09 21:10:58
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:egeb0f$n44$1@nemesis.news.tpi.pl Grzegorz Skoczylas
    <g...@t...pl> pisze:

    > Ja jestem programistą i nie wyobrażam sobie, żeby ktoś przy zdrowych
    > zmysłach próbował w ten sposób programistów traktować.
    A traktowanie w ten sposób nieprogramistów wyobrażasz sobie?

    > Ale nie wiem
    > jakich podwładnych ma AnyUser, czym się zajmują.
    To nie ma znaczenia.

    > Oczywiście w obu przypadkach trzeba po prostu być
    > człowiekiem.
    Są tacy - a jest ich naprawdę niemało - których człowieczeństwo polega
    wyłącznie na biologicznej przynależności do gatunku.

    > Gdybym miał pracować w takiej firmie lub mieć tylko takiego
    > kierownika to już bym mieszkał w Szkocji, Irlandii lub Anglii.
    Takie "cóś" mogłoby Cię przegnać z Twojego kraju?

    > Nie pochwalam metod AnyUser - dlatego z nim polemizuję. Chciałem tylko
    > napisać, że być może w tym jego postępowaniu jest jakieś ziarenko sensu.
    Nie mogę się z tym zgodzić. Już on sam jest bez sensu, co tu o postępowaniu
    gadać.

    Jotte