PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-10 15:33:40
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:egftam$dqh$1@nemesis.news.tpi.pl Stanislaw

    > Jeśli założymy... hmm, mocny argument ;)
    > Ale ja uważam to założenie za z gruntu błędne. Wg mnie najwyżej
    > 29,5%.

    To nie ma znaczenia ile, bo chodzi o wiecej czy mniej a nie o
    konkretna wartosc liczbowa.

> [...]
    > działania pracodawcy wobec pracownika, aczkolwiek może on także
    > być obecny w relacjach miedzy pracownikami (tzw. mobbing
    > poziomy). Może kiedyś powstanie pojęcie określające działania w
    > odwrotnym kierunku, tzn. pracownik - pracodawca. Jak na razie
    > nie ma. Pojęcie mobbingu nie powstało w Polsce, ale w wysoko
    > rozwiniętych krajach zachodnich (chyba najbardziej znanym
    > ekspertem ds. mobbingu jest Szwed, H.Leymann) i to dość dawno.
    > Natomiast do polskiego prawodawstwa zostało wprowadzone dopiero
    > w ostatnich latach (jedną z ostatnich nowelizacji KP). Jak widać

    Dzieki za wyklad na temat "mobbingu" tylko jak myslisz dlaczego
    wlasciciele niechetnie zgadzaja sie na zakladanie w ich firmach
    zwiazkow zawodowych?

    > Przecież napisałem - _legalny_ strajk. Warunki podjęcia takiego
    > strajku określa prawo pracy. Jak można zapowiedź skorzystania z
    > ustawowych uprawnień nazywać zastraszaniem?

    Jakby byl nielegalny to powinien byc lokaut ... ale tego chyba
    nasze prawo nie przewidywalo do niedawna? Czy to jest przyklad
    rownosci wobec prawa?
    Nie zapominaj, ze wiele hasel ubieglej epoki gloryfikowalo
    "robotnika" i "chlopa" i niektorym do dzisiaj pozostalo poczucie
    swietej krowy i nawet rzad i Sejm ugina sie przed demonstrantami
    na ulicy. Widziales kiedys demonstrujacych pracodawcow w takiej
    liczbie zeby zrobilo to wrazenie na poslach?
    Uwazam, ze prawo nadal nierowno traktuje pracodawce i pracownika.

    > Fajna, nie? ;))

    Mnie sie nie podoba :-(((
    Z racji wykonywanego zawody znam ludzi, ktorzy uciekaja sie do
    instalowania monitoringu CCTV we wlasnych firmach bo uwazaja, ze
    sa oszukiwani przez pracownikow oraz ludzi, ktorzy instaluja
    ukryte kamery w domu zeby sprawdzic co robi niania kiedy oni
    pracuja miedzy innymi po to zeby jej dac zarobic.
    Zeby nie bylo niejasnosci znam rowniez ludzi pracujacych w bylych
    panstwowych firmach obciazonych ponad miare obowiazkami i
    straszonych przy byle okazji, ze na ich miejsce czeka armia
    bezrobotnych.
    Tak wiec widze uzasadnienie do monitorowania leni jak rowniez
    przeginanie ze strony reprezentantow pracodacow i ani w jednym
    ani w drugim przypadku nie mam uniwersalnego lekarstwa.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.