PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-10 10:39:30
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:egfook$hc0$1@atlantis.news.tpi.pl Stanislaw

    > Jeśli masz na myśli praktykę własną, to zostawmy ją na boku, bo
    > każdy może mieć różną, nie jest to więc źródło mogące stanowić
    > podstawę uogólnienionego i wiarygodnego twierdzenia.
    > Co do statystyki, to czy możesz zapodać jakiś link, chętnie bym
    > poczytał takie dane.

    Po co czytac? Wystarczy pomyslec :-))) Jesli zalozymy, ze w
    spoleczenstwie jest 30% leni nie garnacych sie do pracy to z
    pewnoscia wiekszosc z nich nie prowadzi wlasnej dzialanosci
    gospodarczej i nie zatrudnia pracownikow. Stad prosty wniosek, po
    ktorej stronie barykady jest wiecej leni.
    Drugi wskaznik to proporcja ilosci pracodawcow do pracownikow.

    > To zależy od punktu widzenia. A punkt widzenia zależy od punktu
    > siedzenia i z Twojego punktu
    > siedzenia - jak sadzę - za mało widać ... a bierzesz się za
    > ocenianie prawa, którego nawet dokładnie nie znasz.

    Ocenilem na podstawie Twojej wypowiedzi jakoby "mobbing byl
    zdefiniowany jednostronnie" co daje razaca nierownosc wobec
    prawa.

    > Jakieś konkrety?
    > Czy pracownicy grożący strajkiem (legalnym) zastraszają
    > pracodawcę?

    A nie?! Bedzie musial im placic a bedzie mial przestoj i koszty
    zamiast produkcji i sprzedazy. Poniesie straty finansowe, ktorych
    nikt mu nie zrekompensuje i w niesprzyjajacych warunkach moze to
    doprowadzic do upadlosci firmy.

    > Zwykły bandytyzm i tym zajmują się organy ścigania. Osobiście
    > znam nie aż tak drastyczny przypadek. Niewłaściwie postępujący
    > szef został pobity i też nie wiedział przez kogo, ale za to
    > bardzo dobrze wiedział za co (był ostrzegany aby zmienił sposób
    > postepowania). Niemniej powtarzam: to są działania bandyckie i -
    > jak mniemam - incydentalne, nie dopatruję się w nich cech
    > "systemowego" zastrzaszania, lecz raczej prymitywnej zemsty.

    To jest Twoja interpretacja.

    > Dobrze, że zaznaczyłeś "jak sądzę".

    > A cóż innego Ty czynisz? Bierzesz się za ocenianie mnie, choć
    > mnie nie znasz, oceniasz i bronisz mobbera - choć także go nie
    > znasz. Przecież chyba rozumiesz, że oceniać się tu możemy
    > wyłącznie na podstawie prezentowanych poglądów, tez, stanowisk,
    > a tego wszak nie brakło.

    No wlasnie, oceniam Twoje poglady jako zbyt waskie i jednostronne
    na podstawie Twoich wypowiedzi na ten temat. Zawsze jest druga
    strona medalu nawet jak jest pusta :-))))

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.