PracaGrupypl.praca.dyskusjeimprezy firmowe › Re: imprezy firmowe
    From: "T.Omasz" <t...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: imprezy firmowe
    Date: Sat, 12 Mar 2005 22:37:23 +0100

    Dnia Sat, 12 Mar 2005 22:19:15 +0100, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości

    > W niektorych firmach tak sie da. W innych laczy sie bycie z szefem na
    > "ty",
    > wspolne picie i wymienianie informacji nie bedacych poleceniami
    > sluzbowymi z
    > dystansem, szacunkiem i zdyscyplinowanym podejsciem. Jest to
    > najlatwiejsze i
    > najlepiej dziala, jak szef ma autorytet wynikajacy z czegos wiecej niz
    > samego stanowiska - ma szanowane przez pracownikow osiagniecia,
    > doswiadczenie, charyzme i inne cechy, ktore budzilyby takie same uznanie
> [...]

    Dobrze, więc mam mentalność robola. I twierdzę, że w pracuję dla
    pieniędzy, a bliskie relacje rezerwuję dla rodziny, przyjaciół, kolegów.
    Do grupy przyjacioł lub kolegów można czasem i przypadkiem zaliczyć kogoś
    poznanego _w_budynku_[1] firmy.

    [1] róznica analogiczna jak między "house" i "home".

    Imprezowanie z udziałem szefa nie jest imprezowaniem, podobnie jak wyjazd
    na safari do Kenii ufundowany przez dystrybutora marki dla najlepszych
    sprzedawców nie jest urlopem.

    Zdarzyło mi się niejednokrotnie "imprezować" z szefami - ale w godzinach
    pracy (dokładniej mówiąc wczesnym przedpołudniem - by po wyjściu każdy
    mógł wsiąść w samochód i pojechać do domu).

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)