PracaGrupypl.praca.dyskusjeimprezy firmoweRe: imprezy firmowe
  • Data: 2005-03-12 21:19:15
    Temat: Re: imprezy firmowe
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:opsnjlzbsiz2c1mg@blaster...

    > Cała ta idea "z szefem do supermarketu" przyprawiła mnie o mdłości. Szef
    > to szef, koledzy z pracy to koledzy z pracy.

    W niektorych firmach tak sie da. W innych laczy sie bycie z szefem na "ty",
    wspolne picie i wymienianie informacji nie bedacych poleceniami sluzbowymi z
    dystansem, szacunkiem i zdyscyplinowanym podejsciem. Jest to najlatwiejsze i
    najlepiej dziala, jak szef ma autorytet wynikajacy z czegos wiecej niz
    samego stanowiska - ma szanowane przez pracownikow osiagniecia,
    doswiadczenie, charyzme i inne cechy, ktore budzilyby takie same uznanie
    wtedy, gdy nie bylby on akurat naszym szefem. W takich ukladach imprezowanie
    z udzialem szefa bardzo dobrze dziala na zespol i jest sympatyczne samo w
    sobie. W ogole uwazam, ze polaczenie bezposredniosci, atmosfery, w ktorej
    mozna szczerze powiedziec co sie mysli i co boli i osobistej sympatii z
    autentycznym szacunkiem dla autorytetu opartym na przeslankach innych niz
    samo zajmowane stanowisko to najlepsze rozwiazanie w branzach, w ktorych
    praca opiera sie na intelektualnym, tworczym wysilku. Przy linii
    produkcyjnej lepiej dzialaja inne uklady, fakt.

    I.