PracaGrupypl.praca.dyskusjeimprezy firmowe › Re: imprezy firmowe
  • Data: 2005-03-13 14:58:37
    Temat: Re: imprezy firmowe
    Od: "Mobistel" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dla mnie to takie hamerykanskie.. do pracy sie chodzi pracowac..
    > po pracy sie zapomina o pracy.. ja mam takie podejscie..

    to wlasnie dla mnie takie polskie
    "chodze do pracy nie lubie jej a po pracy chce o niej zapomniec siasc z
    piwkiem i kapciami przed telewizorem i zapic to ze jutro znow MUSZE isc do
    pracy"
    jesli ludzie identyfikuja sie z firma a firma poprzez spotkania integracyjne
    pozwala im sie bardziej z firma polaczyc to przynosi to tylko pozytywne
    skutki w postaci lepszej wydajnosci i zaangazowania w dzialalnosc firmy

    w Polsce niestety w wielu ludzich ciagle panuje przekonania: praca jest
    zla, pracodawca jest zly, to ze musze pracowac jest okropne i w ogole
    wszystko jest do "D", a na dodatek pensja jest za mala i dlatego firma mnie
    "G" obchodzi - i wlasnie takie podajcie powinny zmieniac spotkania
    integracyjne, zeby pracownicy przestali o sobie myslec jak o robolu ktory
    pracuje dla firmy, a zaczeli jak o kims kto jest jej czescia

    pozdr