PracaGrupypl.praca.dyskusjehehehe smieszna (tragiczna) sytuacja › Re: hehehe smieszna (tragiczna) sytuacja
    From: "PawełW" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: hehehe smieszna (tragiczna) sytuacja
    Date: Tue, 29 Jul 2003 12:47:14 +0200

    Użytkownik "xterm" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bg5geg$5gr$1@SunSITE.icm.edu.pl...
> [...]
    puscic....
    > Pracowalem 6 miesiecy nonstop, bez zadnych dni wolnych, po godzinach,
    > ktorych nikt nie liczyl bo nikogo juz nie bylo. A teraz gdyby nie znajomy
    > (ach te znajomosci) slub najprawdopodobniej by sie nie odbyl. I tak jest
    > padaka, bo dostalem 1 dzien wolny i w zasadzie prosto z roboty jade do
    > kosciola bez zadnego przygotowania. Slub jest w piatek i tylko ten dzien
    mam
    > wolny. Okazuje sie jednak, ze nasz Urzedzik ma jakies festyny w sobote i w
    > sobote z samego ranca mam byc!! Ich posralo (przepraszam za wyrazenie).
    Mam
    > wiec pytanie. Co wybrac jesli bede musial byc w robocie. Czy narobic siary
    > Pana mlodego i w polowie wesela wracac do roboty, czy za marne 400 (po
    > odliczeniu dojazdow) jak pies zapierd... (znowu przepraszam) do roboty z
    > ranca na ostatni dzien mojej pracy(umowa mi sie konczy w weekend i nie mam
    > zamiaru jej przedluzac), ktory i tak ustawowo jest wolny? Ja w zasadzie
    wiem
    > co zrobie, ale chcialbym poznac Wasze opinie na ten temat.
    > Pozdr.

    Co ma festyn do informatyka. I z jakiej racji masz robić godziny
    nadliczbowe? Oj wydaje mi się iż dałeś sobie kolego wskoczyć na głowę tym
    urzędasom. A z nimi trzeba twardo :). Porozmawiaj z Szefem i daj mu do
    zrozumienia iż czasu już im trochę poświęciłeś więcej niż wypadało i festyn
    Cię guzik obchodzi.

    Pozdrawiam
    PawełW.