PracaGrupypl.praca.dyskusjehehehe smieszna (tragiczna) sytuacja › Re: hehehe smieszna (tragiczna) sytuacja
  • Data: 2003-07-29 16:02:35
    Temat: Re: hehehe smieszna (tragiczna) sytuacja
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xterm" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bg5geg$5gr$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    Okazuje sie jednak, ze nasz Urzedzik ma jakies festyny w sobote i w
    > sobote z samego ranca mam byc!! Ich posralo (przepraszam za wyrazenie).
    Mam
    > wiec pytanie. Co wybrac jesli bede musial byc w robocie.

    Na poczatek zarzadaj pisemnego zlecenia pracy w nadgodzinach, zloz to na w
    sekretariacie na pismie z kopia dla siebie, w tresci pisma zawrzej, ze
    poniewaz permanentnie jestes obciazany...chcesz miec to udokumentowane i
    platne.. Naturalnie zakladam, ze faktycznie masz juz dosc tej roboty.
    To biuro...ktos to musi wydac i podpisac....nie powinno byc odwaznego.
    Nie ma zlecenia...czyli nikt niczego od ciebie nie chcial.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ## http://kch.spec.pl ##